sdtyu3ijkb

Oh my, har världens huvudvärk som hemsökt mig sen i lördags morse. Mindre kul. Idag har jag gjort följande: Vaknat. Ätit frukost. Kollat tecknat (ja jag är 17………). Duschat. Vikt in (läs; kastat) kläder i garderoben. Dammsugit undervåningen. Lyssnat på Gavin på högsta volym instängd i mitt rum, liggandes på sängen. Facebookat. Och nu lagar jag lunch till mig själv. Är freakin' starving här. Dör nästan. Rosanna kommer om cirkus en och en halv timme. Då blir det sminkning och ja sen sticker jag iväg till deras bal lite senare ikväll som sagt. Nu piper det från ugnen! Ciao.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Fan vad duktig man har varit.. emmmiiliiiaaa.. du kan få komma hem till mig och städa lite heheheh ;P ha det kuuul ikvvvvv!!!! :D



sv.. haha jag vet ;P

<3333

2010-06-14 @ 19:18:31
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback