Heartless

Häjhäjhäj, ska precis krypa ner i sängen och gosa lite i min ensamhet. Eller nej det där lät mest obehagligt... Vi tar om det. Ska precis krypa ner i sängen för att sova. Bättre.

Idag har det varit bajsväder vilket jag inte tror att någon har missat. Förutom Fanny och Felicia då, för de är i Italien och steker i solen och äter pasta.

Även fast vädret sög hann jag med att titta på Titanic som är över tre timmar lång, måla naglarna lila (fast bara på en hand), gå på prommenad med Emilia, handla på ica två ggr, hälsa på Marcus som jobbade, gosa med Emilia hemma hos henne, äta tacos med mamma och Tim, mysa i strandparken med Emilia & Josefine & Amanda, titta på när Josefine & Amanda tog sitt första dopp för i år, våldgästa Emma och ha tjejkväll med henne & Emilia & Josefine & Amanda.

Ja ni, där var mig dag/kväll. Helt okej lagom gosig dag tihiih.

Nu ska jag soooova för ska upp och jobba imorgon, ha det bästbästbäst!



Kommentarer
Postat av: Fanny

PASTAPASTAPIZZAPIZZA!!!

2010-06-12 @ 16:55:23
URL: http://fundf.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback