I MUST DO IT

Jag puffade upp alla mina kuddar i sängen,
Satte på myspys-listan på spotify,
Gosade ner mig mellan mina två täcken,
Satte alarm på 08.40 till imorgon,
Svarade på några sms,
Slöt ögonen och förbereder mig för att sova...


.. JAG MÅSTE BLOGGA?!?!?!??!?!?

Jag vet inte var jag fick det ifrån men fick något ryck, att jag bara måste blogga helt enkelt. Har ingen aning om vad jag ska skriva om eller så. Men bara måste skriva ett inlägg innan jag kan somna helt enkelt. (Nu blev det helt enkelt två gånger på rad men äsch)

Okej fan, nu har jag ännu en gång bevisat hur rubbad och sådär konstig jag är egentligen. Fan. Förlåt eller något. But cant help it.

Äsch nu kan jag väl berätta om min dag istället som man ska göra på en blogg.

Det började med att jag gick upp vid halv elva och tog det jättelugnt för att jag skulle inte börja jobba förens vid ett. Men när jag står och sminkar mig (kl elva) ringer Simon och undrar vart jag är för att jag börjar elva. Jag upprepar nejnejnej ett antal gånger för honom för jag var helt hundra på att jag började ett. Men det spelade ingen roll hur rätt jag hade för de var utan personal så det var bara att skynda sig till jobbet. Men eftersom att bussarna går så sämst på helgen var jag inte där förens vid halv ett iaf men de hade klarat sig just fine.

Jobbdagen rullade på precis som vanligt. Jag hann få chokladklet på hela mobilen, läsa igenom vad varenda pizza innehåller för två indier som var vegetarianer, bli medbjuden att åka med en 60+ på segelsemester, råka mosa en möglig apelsin med mina bara händer, äta världens godaste jordgubbe, diskutera Twilight med Janne. Ja det var väl de som hände på jobbet idag, en mindre händelserik dag. Det brukar hända så mycket mer men den där segelsemestern höjde dagen några nivåer såklart. Han skulle till och med bjuda på Bullens pilsnerkorv!

Efter jobbet (vid halv sju-tiden) gick jag ner till o'learys och mötte upp mamma och pappa. Jag kom precis när Nigeria-matchen var slut men gjorde inte så mycket. Fick in min Larry Bird och var så nöjd så.

Okej nu har jag skrivit tillräckligt för att kunna sova gott. Jag är död. Imorgon är det jobb igen hajhaj!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Elskar dina inlägg din psykostörda pappskalle!

2010-06-13 @ 01:48:23

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback