Bloggar På Bussen


Hjulen på bussen åker runt runt runt, runt runt runt, runt runt runt..

Sitter på bussen nu på vägen upp till Norrland. Eller Härnösand är väl inte riktigt norrland, egentligen ligger det i mitten av sverige. Men sak samma. Är på väg uppåt iaf! Har åkt ungefär en och en halv timme och har en bra bit kvar. Det tar sex timmar upp men har med mig datorn, mobilen, ipoden och har laddat med naturgodis, banan, risifrutti, ramlösa, smörgås osv. så mig går det ingen nöd på. Jag och min kära handekappade bror sitter längstfram i bussen tack vare att han är just handikappad. Jag funderar faktiskt själv på att bryta benet, det har helt klart sina fördelar. Har precis tittat på Green street hooligans 2 och nu är det dags för nästa film, 2012. C YA !

PUSS IDA

 


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback