Eye Of The Tiger

Såpp, nu ser jag ut som en pojke. Då är allt som det ska vara.. Ska strax rulla ner till vårsta och ta bussen till gymmet med min vän Amanda Johanna Möller Berg. Skulle egentligen ha boxats med Emilia med eftersom att hon har blivit sjuk tar Amanda hennes plats i ringen. Satte på mig pappas stora gråa adidas munkjacka och drog på mig luvan och sa till mamma att jag kände mig som Rocky. Hon bara garvade åt mig, jag förstod ingenting....

Är snart klar med mitt EU-arbete också, eller har väl egentligen det jobbigaste kvar. Så det blir nog en lång natt framför datorn eftersom att jag måste iväg nu. Menmen imorgon kommer bli grymt så det gör inget om jag är lite trött!

 


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback