you may kiss me


Kakor är också bra för hjärtat. Särskilt dessa läckerbitar, mums måste nog vara de godaste kakorna som finns i hela världen! Jag har för övrigt varit världens klantigaste och lyckats spilla ut saft över hela bordet och golvet.

Två gånger.

Sen har jag också varit världens underbaraste (ja tänk er IDAG IGEN) och plockat ur och i diskmaskinen och handdiskat en stekpanna. Åh vad jag har varit duktig och snäll de här senaste dagarna!

Igår åkte jag ju som sagt och köpte den där jackan i Skärholmen (det tog typ huundra år att ta sig dit och det är ju liksom kanske 10 minuters resväg egentligen mellan Huddinge och Skärholmen. Max.) åt Jacob som dessutom var sjukt snygg på honom. Sen köpte jag en skinnjacka åt mig själv. Jävligt snygg den också. 1998 kr fick jag (eh pappa) betala för den. Tack papi! ♥ Jacobs jacka kostade 150 kr. Lite skillnad sådära.

Sen var jag jeeetekissnödig och fick sitta på en buss som var jeeeteskumpig och som också tog sisådär hundra år den med tills jag äntligen kom till Flemingsberg och stå och vänta på ett försenat tåg och sen kasta mig av i Tullinge för att springa upp till Tullingeberg.

Jag tror aldrig att jag tagit mig hem så fort någonsin till Jakie. Åh att kissa när man är sådär hemskt kissnödig är nog en av de skönaste känslorna som finns, aaah visst?

Sen var jag där restrerande av dagen. Gosade, pratade och kollade på tv. Gjorde pannkakssmet och åt världens godaste pannkakor! Lite mer gos och sen kom gullimamma och hämtade mig.

Underbar dag! Idag har det som sagt varit lite mindre bra… Men ska snart träffa Mands och då blir det bättre. Puss.

Kommentarer
Postat av: Louise

du ör en riktig KLANT MEDSTORABOKSTÄVER!

2010-03-24 @ 20:15:58
URL: http://norlins.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback