Hey You


bild från när jag fotade inne i stan härom veckan.


Hej. Jag är uttråkad. Jag är fortfarande sjuk. Har varit död i tre dagar nu. Det kryper i kroppen på mig fastän jag är helt slut. Jag har ätit en god middag. Kycklingsouvlaki med typ helt awesome goda pommes och tzatsiki från kolgrillen. Just nu sitter jag och pratar med Maiorana på ze facebook. Och Mikaela på msn men hon är död. Och Amanda och Fanny på sms men de dog de med. Vi kollar på Djurgården-Brynäs här hemma och difffff leder med 2-0 än så länge och det är tredje perioden. Nej skojja nu har det gått ett tag nu står det 3-1. Men Djurgården leder och det är det som är huvudsaken! Chatten fuckar upp hela internet men det är trevligt att prata med Viktorrrr som alltid så jag är glad. Ihhh nu är det slut 3-2 och DJUUUURGÅRDEN VANN!! Slagsmål på slutet, me like.

-------------------------------------------------------------------------
Okej vad dålig jag är på att blogga nu. Går ju typ 20 min mellan varje gång jag skriver i samma inlägg duktig Emilia. Sitter och pratar med Louise nu eftersom att Viktorrrr var tvungen att lämna över datorn till sin syster. Hon är med Mattias och Helena så pratar lite med dem också, hihiihhihi gosigt!
Jag ska nog gå och lägga mig snart... Hmm får se. Ha det bra, puss.

Just det såg på Jennifers blogg att hon var med och tävlade i en tävling som Nelly anordnar så tänkte att varför inte ge det en chans höhö?

Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!


Kommentarer
Postat av: Malin

Aa jag vet, det var den sidan jag gick in på hehe. det var jättebra och det stod jätteutförligt om hur man ska göra och så. jag gjorde allt som det stod att man skulle göra, ändå så blev det inte bra. ;( aja, måste nog ta hjälp av vännerna som ändå är lite mer hypade på det där. (kan nog lova dig att du är det också haha)

Kram

2010-03-26 @ 22:21:27
URL: http://mullin.blogg.se/
Postat av: josefine

Hej snygging! har röstat på din bikini nu och du får gärna rösta på min, hehe :) hoppas vi ses snart! PUSS



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=8IXCPzrkKIx7QcKsJrjQUrEy#bikiniGallery

2010-03-27 @ 11:53:32

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback