Saving Earth












Ja ni ser ju. Detta är faktiskt människor jag umgås med. Helt normala. Jag och Emma i alla fall. Som för övrigt är sjukt lika varandra till personligheten så att det snart börjar bli lite läskigt.

Jag var ju sådär duktig och uppdaterade er med tre hela mobilbloggar igår och det blev som sagt inget fotande. Dels för att det var äckligt väder och dels för att Fanny glömde kameran hemma. Det är nog bara något som hon kan lyckas med.

Vi gick på stan istället. Jag fick med mig hem två randiga oversize-tröjor från BikBok för 49.50 kr styck.

Sen blev det Taco Bar. Gottttttttt. Helt plötsligt kommer Kissie och DennisM in och sätter sig vid bordet bakom oss. Jag satt och fotade Fanny och Amanda och sen så vill Fanny ta kort på mig. Självklart tror de att Fanny ska ta kort på dem och börjar ta upp servetter för att gömma sig bakom och fnissar lite generat båda två. Öhh okej… Man ser DennisM lite halvt på den otroligt fula bilden på mig. (mitt hår var också för övrigt helt jävla hemskt igår)

Sen petade DennisM mig på axeln och bad mig ta kort på dem med hans kamera. Det gjorde jag. Kissie gjorde världens fulaste min med en taco instoppad i munnen. Ingen av dem har lagt upp den bilden på sina bloggar. Höhö.

Min rygg finns btw med på DennisM:s blogg. Nu är jag typ känd? Wow.

Sen gick vi till Kungsträdgården och sen kom Emma. De släckte ner allt ljus och facklor tändes på scenen. Andreas Johnson sjöng med en akustisk gitarr, det var nästan lite magiskt. Tänk bara om det hade varit Håkan… Sen kom grabbarna grus efter ungefär halva showen.

Det var i alla fall helt awesome och gosigt.

När det var slut åkte vi till Huddinge och skulle hyra film. Allt var stängt. Så vi åkte hem till Fanny och kollade på P.S. I Love You och gosade. Vi sov där och sen så var det ju sommartid idag så vi förlorade en timme. Buu.

Kommentarer
Postat av: Louise

lägg upp bilderna på kissie!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:

2010-03-28 @ 18:12:50
URL: http://norlins.blogg.se/
Postat av: Keiaaa

SJUKT SÖT KLEMMIS MED EN VISS KÄNDIS BAKOM SIG HEHEHEHE<3 :D

2010-03-28 @ 18:38:56
Postat av: FELICIAAAA

Är bilderna tagna med system eller digitalkamera? :D <3

2010-03-28 @ 21:33:00
URL: http://fundf.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback