With You


en lycklig emilia på bussen med VR och cola.

leggings, ny småblommig blus, converse, skinnpaj, nuknuk-väskan och cremevit halsduk klädde min kropp idag.
älskling - andreas grega. ♥
(otroligt dåligt ljud, lyssna på spotify istället!)


Tjollahopp idag är Emilia en mycket glad Emilia.
Solen sken, solglasögonen var på och fjärilarna snurrade runt i magen. Gos. ♥

Skulle ha åkt och fotat i ze hufvudstaden efter skolan men tog en tripp till Tullinge och det var en aning mycket jävla bättre. Fick massage på mina ömmande knän, mmmmmmmm. Och sen underbart sällskap.

Så får åka in och fota snabbt imorgon. Ska ta 10.10 bussen, är framme 11.03 på centralen och ska ta 12.12 tåget tillbaka till Huddinge för att käka lunch och sen är det bild. Det blir nog bra ska ni se.

Men i alla fall, hade bara tänk höra av mig för att visa att jag lever. Liksom, IT'S ALIVE!!omg omg omg. Jaja slutt på fjanterier som är en aningen för lama. Nu ska jag sova och drömma en massa drömmar om bebbu.


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback