Falling Apart



Hei på däj.
Jag ska tillbaka till frisören idag för det var lite ojämnt hähä så ska småjustera på sidorna...
Bloggen är sjukt personlig just nu som ni nog har märkt, inte mycket annat som skrivs än vad vi håller på med under dagarna och så men ja, jag ser bloggen som en dagbok som jag senare kan kolla tillbaka till senare för att minnas saker jag gjort som man kanske har glömt bort. Roligt för mig, tråkigare för er dock.
Idag var första dagen med luggen. Det känns faktiskt bra men riktigt ovant. Känner mig lite halvt obekväm för stunden så har gått och fixat med håret hela tiden idag. Men jag vänjer mig!

Jaja nu ska jag springa ut från tk, ha en bra fortsatt dag!♥


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback