Fräsch chey


Hejhejhejhejhej hemskt mycket hej!

Det har varit en intensiv helg, igår var jag i stan med Emilia och pluggfikade först. Sen kom även Fanny och Amanda in och joinade. Jag fick med mig en T-shirt och ett linne ifrån H&M. Sen åkte jag direkt ifrån stan till Stuvsta där jag mötte upp Angelica och åkte vidare till Heron City. Väl där mötte vi även upp Shilan och gick gå bio och såg The Bounty Hunter.

Åh vad jag kände att det här blev ett "och sen och sen och sen"-inlägg. Men blir lätt rörigt när man ska berätta flera olika saker och är astrött tihi. Men filmen var iaf asbra och tycker att precis alla borde se den.

Idag ringde alarmet vid nio och sen var det bara att bege sig till Södertälje och jobba. Hade sällskap av Jonas på bussen dit och under tiden jag jobbade kom flera bekanta ansikten förbi och handlade. Så dagen flöt på hyffsat bra ändå. På hemresan hade jag sällskap av söta Malin och fick en promenad hem ifrån Vårsta i solen också.

Nu har jag precis ätit upp min Tonfisksallad och funderar på att ge mig ut och springa, men har kursprov i Spanska imorgon som jag borde plugga till som hindrar mig.. Vi får se hur kvällen slutar.

Ha en fortsatt mysig söndag och imorgon är det härlig måndag igen.

 


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback