Hey Hoe Let's Go

Okej. Jag erkänner. Jag suger på att blogga just nu.

Gosade galet med Marrrrii och Sabrin (Ida var med en stund oxå) i Sjödalsparken efter skolan med jordgubbar, cola och chips. Urrrmysigt!

Spana killar for sure hähä. Och brrrrrra musik i högtalarna! Varmt så att man dör i Sverige just nu - jag älskar det. Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord, bara hade kul och skrattade med varandra. Sånt vi jämt gör lirre.

Är så himla lycklig att jag har de två underbaringarna i mitt liv!

Idag fyllde papi 45 år så vi har firat honom nu på kvällen! Grillat och hembakad jordgubbstårta (som jag hade bakat hihi) stod på menyn och mormor och morfar var här på middag. Himlarns gosigt! Så grattis till papi.♥

Gnatt nu dörrrr jag. Puss.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback