Hold On


Idag har jag läst ute i solen. Jag älskar böcker. Och solen. Sen kom mormor och morfar någon gång vid fem och även idag grillade vi. Jag älskar mormor och morfar. Och att grilla. Det har varit en bra och lugn dag alltså. Som hela helgen. Hela helgen har varit riktigt bra. Älskvärd. Förutom att jag inte träffat min pojkvän sen i torsdags, det suger ganska mycket. Ganska så komiskt att vi hinner träffas på veckorna men inte på helgerna. Ja ja, nu sitter jag och väntar på att få ett svar från honom på sms - det går sådär. Får väl ta och ringa och bombhota honom snart hähä.

Nu ska jag skriva det sista på religionen och sen ska jag kolla på Dear John. Pösssssss godnatt.♥

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback