Into The Wild


Vi var ute i skogen idag. Orientering. Ute i Handen. Som ligger i Haninge om ni inte visste det. Jag gjorde inte det fören idag. Visste inte ens att det fanns ett ställe med namnet Handen lirre. Fyfan trodde att jag skulle dö i början av dagen. Vi stod ansikte mot ansikte mot döden - trodde jag. Men vi klarade det finfint! Förutom en liten visit på en halvtimme ut mitt i ingenstans när vi inte visste vart i helvete vi var någonstans och inte trodde att vi skulle hitta civilisationen igen. Men äh petitesser! Vi tog 14 kontroller på ungefär en timme och fyrtiofem minuter, riktigt nöjd må jag säga! Stella ramlade två gånger, jag halkade, snubblade och lyckades blöta ner halva min ena sko i sankmark men Ida och Martina klarade sig bara braaa. Det bästa var ju att vi gick hela vägen och ändå kom in i mål innan dem som sprang och som hade gått ut i skogen innan oss hähä. bildkälla


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback