Lose Myself


hej jag är rätt tuff.

Som sagt här sitter cheyen som är rätt tuff och gäspar. Idag var en bra dag. En riktigt bra dag. Jävla vädermänniska jag är - mitt humör sitter helt i hur vädret är (för det allra mesta i alla fall).

Vi köpte glass i skolan och satte oss ute i solen och bara schteekte och gosade som vanligt, älskar mina fina cheyer de förgyller helt klart vardagen med allt skratt!

Jag hjälpte Marri och hennes dramagrupp att filma när jag slutade eftersom att Ida slutade efter mig. Haha fyfan vad roligt det var.

Ida och jag pluggade och solade efter skolan. Sen lagade jag middag åt oss och vi satt ute i kvällssolen och bara njöööt.

Sen gick vi hem till Ida med voffsan och hon bytte om till träningskläder och Angelica kom dit. Sen promenerade vi till Brosjön och Ida sprang spåret medan jag och Angelica satt och pratade på bryggan. Jag hade shorts och en stickad tröja, och jag frös inte ens. Helt sjukt, älska värmen.

Sen när Ida kom ner så hoppade hon i sjön och badade! Haha herregud vad hon skrek, filmade det så lägger upp det imorgon. Hihi.

Nej men nu ska jag gå och lägga mig, är asssstrött är fortfarande inte helt frisk och ja allt det där andra tar på energin… Pusspusspusssss.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback