Over The Ocean


bild från valborg.♥

Sitter i TK och skriver på en novell som ska vara klar på fredag. Har kommit igång nu men tänkte bara säga hej till alla, höhö, errrrrr.

Efter skolan skall jag hem till Robin (eller ja jag slutar vid ett och han vid tre så jag får sysselsätta mig i centrum eller något medan han fortfarande är i skolan).

Vi har studiedag imorgon men på morgonen har jag engelska nationella, hör och läs-förståelse så jag tyckte att det var en väldigt bra idé att våldgästa min pojkväns säng inatt som bor tyeep 3 minuter från skolan så att det bara är att kasta sig snabbt ur sängen, springa iväg till skolan, skriva provet och sen fort hem till Robin igen och fortsätta sova. Hähä.

Så vi hörs antagligen imorgon, ha en bra måndag! Det är ju trots allt underbart väder ute, så det kan inte direkt bli dåligt kan man tycka.


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback