Feel Like Crap


Mändy och Emmis

Förjävlig natt och förjävlig dag. Kort och gott. Eller inte speciellt gott faktiskt, bara kort. Mitt huvud och min hals vill inte som jag vill. Så jag har knarkat allt möjligt men det verkar inte ha någon effekt. Vad har jag gjort för att förtjäna det här? Why me God, why me??? Men det värsta är ju att ingen förstår min smärta eftersom att det inte hörs, "vaddå du har ju inte ont i halsen, sluta tyck synd om dig själv!" eller nått.. Men det gör APONT. Blää.

Var alltså hemma ifrån skolan idag, missade samhällsredovisning och musikprov. Ganska jobbigt men får ta igen det senare när jag mår bättre. Eftersom att det är tisdag skulle jag ju egentligen ha jobbat idag också men även det missade jag.

Har legat och degat, åh det rimmar (snilleblixt!), med min käre bror nästan hela dagen eftersom att han har samma fel som jag. Huvudet sprängs och halsen exploderar så fort man sväljer. Problemfamilj? Som svar på frågan: JA.

Efter middagen gick jag ut på prommenad med Emmis bara för att få röra lite på mig och så var det ju sol ute. Det tål att upprepas, DET VAR FUCKING SOOOL! Vi gick förbi hemma hos Mändy och pratade lite skit med henne och sen var det bara att rulla hem igen.

Nu ska jag gå och dö i min säng och försöka samla någon typ av energi för det är matte nationella imorgon. Hade egentligen behövt vara hemma imorgon också men måste verkligen gå på provet så får ta med mig hela sjukhusväskan.

GOD NATT ALLA LÅNGA, KORTA, SMALA, TJOCKA, FINA, FULA, SNÄLLA, DUMMA.


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback