While I'm Gone


Hej jag är sjuk. Ja både i huvudet, kroppen och själen.
Alla tre på samma gång -
rätt så bra jobbat va?

Idag har jag gjort fyra olika saker. Legat i soffan, kollat på tv, ätit och sovit. Älskar't. Känner mig sådär härligt fräsch också. Jag känner ärligt talat att jag mer än gärna skulle vilja dö just nu. Seriöst, har kanske suttit upprätt i en timme nu och mår ännu värre än vad jag har gjort tidigare idag. Och idag har jag mått uruselt. Imorgon är det skola igen, wohoo… Kul. Orkar inte egentligen. Men skulle inte orka att vara hemma ensam en hel dag till, jag blir en fånge i mina egna tankar som jag inte kan ta mig ut liksom och det är inget roligt ställe att sitta instängd i för tillfället om vi säger så. Ja, det mesta gör ont nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har hänt? Varför mår du dåligt?

2010-05-16 @ 22:52:37

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback