nån kommer ta din ungdoms år ifrån dig


ja, jag är osminkad. mobbas inte.

Jag är trött. Kom nyss hem från gymmet. Därför jag är så snygg på bilden. Kände för att ta kort på mitt humör. Det blev lite konstigt. Men orkade inte ta två. Då fattar ni hur trött jag är. Köttade med Fanny i närmare två timmar och sen blev det bastu. Det senaste dygnet har jag spenderat hemma hos Ida i deras nya lägenhet (de har inget internet än, därför jag inte bloggattt) med att plugga. Från att jag åkte från Skärholmen igår kväll till att jag tog 16.24 bussen därifrån idag har jag och Ida konstant pluggat geografi. Sen kollade vi lite på barnprogram imorse och kollade lite på Valentines Day men förutom det så har vi pluggat. Jag hatar geografi. Det är svintråkigt. Särskilt när det handlar om vulkanism och bergarter. Visst låter det intressant? Har i alla fall megaprov på torsdag och ska kötta geografin fram tills dess. Kul liv. Nu ska jag äta köttbullar och mackaroner för andra gången idag. Papi tvingar mig. Uschi vill inte äti, är inte hungri. Tja.

p.s. 1. jag har beställt Daniel Adams-Ray den 11e december på debaser, astaggaddddd!
p.s. 2. jag har beställt peace and love 2011, aaaaawesome ännu mer taggad kommer bli beeeest!


Kommentarer
Postat av: mamma

Det hade ju varit bra om du ätit mat efter du tränat...och inte glass, ajabaja!

2010-11-23 @ 08:00:01
Postat av: Andreas Thulin

bara jag som tycker ALLA tjejer får sååå jävla mycket sötare ögon utan smink?

2010-11-23 @ 11:46:26

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback