is it true that you want me to


jag och beestis igår. min alldeles egna ginger. ♥

Jag vet inte riktigt varför och vad jag gör uppe just nu. Sitter och pratar med min nattkompis, han är snäll han. Och lite bad enligt honom själv. Sitter och lyssnar på den otroligt grymma Joseph Vincent som jag la upp i bloggen för några dagar sedan. Asbäst. Jag har huvudvärk. Men har varit så trött idag så att jag inte kan somna nu, är bara sådär äckligt seg så att säga. Jag tyckte om igår. Det borde vara igår igen. Typ nu. Eller snart igen i alla fall. Jag har världens finaste vänner. Jag glömmer bort det ibland. Dumt av mig.

Nej nu ska jag fortsätta prata med nattkompiseN. Pusshej hoppas att ni sleepar tight. ♥

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback