har en främling i min loftsäng


fullkomligt älskar bilden. lyckades fånga magin på bild. någorlunda.

Heeeeeeey. Jag äter pannkakor med färska jordgubbar, mhmmmms! Sen så pratar jag med Sinan och Alicaaaa, det är kuwl. Jag har bokat Daniel Adams-Ray den 11e december nu. Taggataggatagga! Asbäst. Lengtar.

Håller på och laddar upp filmerna på youtube, går sakta men säkert. Hatar att minnet på kameran tog slut mitt i Från Och Med Du. Började nästan gråta när jag upptäckte det. Okej kanske inte gråta, men tyckte att det var synd. Men fick med när han kollade rakt in i min kamera och sen in i mina ögon, gaaah! Blev knäsvag när han var så nära, hahaha dör lite åt mig själv. Fast man ser inte så mycket eftersom att det blev så hoppigt med kameran just då, synd.

Woops, lyckas fastna vid tvn hela tiden så det har tagit ganska lång tid att skriva klart det här hähä.
Nepp men ska väl börja klä på mig och så, ska till Skärholmen med mami! Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback