Talking To The Moon

Satt precis och tänkte på vad skönt det är för jag har inte så mycket planerat den här veckan. Sen började jag räkna upp vad som redan är bestämt... kom fram till att jag har en dag som jag inte har något bestämt. Och nu kom jag på att jag måste in till stan och köpa det sista till Halloween så då var den dagen också planerad. De första dagarna kommer bli rätt sega, men för varje dag som går blir det bättre och bättre!



Yesbox där har ni min vecka, och vetnivetnivetni???? Efter det är de HÖSTLOV!



Kommentarer
Postat av: SÄÄMÅÅÅN

Åååh älskade coop<33

2010-10-25 @ 00:30:57
Postat av: Maria

vad ska du vara på halloween? :)

2010-10-25 @ 20:46:01

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback