Geografiska universitetet


Eh he he, vi garvade
Snyggingarna brukar vi kalla dom..

Hallu, vi var på en föreläsning med klassen idag på geografiska universietet. Vi kände oss jättesmå när vi jämförde oss med alla mogna studenter. Själva föreläsningen var så där och jag lyckades till och med somna. Men alltid kul att komma ifrån skolan och göra andra saker än att bara ha vanliga lektioner.

Efter föreläsningen åkte vi till Östermalm och jag, Emilia, Martina, Katti och Saadet hamnade till slut på Taco bar. Satt där och bara snackade lite skit som vanligt. Sen mötte jag upp Angelica, Shilan och Emelie och vi köpte det sista inför Halloween.

I vanliga fall behöver man komma på EN sak man ska vara och fixa fram grejer till EN utklädnad. Men i år har det blivit mer än så. Ska klä ut mig till tre olika saker på två dagar. Imorgon i skolan har vi halloween-dag och då ska jag och Martina vara zombies, sen på kvällen ska jag vara något helt annat. Och på Lördagskvällen yttligare något annat. Dock är de två sista utklädnaderna fortfarande hemliga, blir ju mer spännande så.

Nu ska jag titta på The Big Bang Theory och sen sova, nattinatti!


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback