Wish that I could make it right


Min weekend var det ja. Fredagen spenderades med Ramona och Martina framför Idol med tacos, chips och läsk. Jag totaldäckade vid elva tiden. Kul chey! Det var gosigt i alla fall hihi.

Lördagen var soffdag. Mhmmm underbart. Jag och Marri låg som döda sälar framför tv:n och tjockade oss ännu mer. Sen spanade vi killar inne på pizzerian genom fönstret haha herregud..... Katti kom och gosade senare på kvällen, vi låg och pratade om allt möjligt (med tv:n på mute och musiken från iPod-högtalarna på, hähä värt.) och vi åt om möjligt ÄNNU mer onyttigt. Jises. Men det var bästbästbäst. Katti försvann vid tolv-tiden och efter det kom Robin och Adam. Det var kuuuul, woop woop.

Söndagen började med att jag vaknade i panik av att pappa ringde mig. Jag hade lyckats försova mig..... Dutti chey! Så kastade mig iväg till jobbet. Kom två timmar försent eftersom att två bussar i rad inte kom. Älskar mitt liv! Sprang ifrån Tumba till Solbo som en jävla idiot. Jobbade till tre och pappa skjutsade hem mig och jag var som sagt ensam hemma i några timmar. När sambo kom hem så sprang vi över till pizzerian och köpte piiiiiizza. Mumsssss.

Det var min helg, kul va? Vavavavavava? Kanske inte. Men jag tyckte det i alla fall hähä. Otroligt skönt med en lugn helg faktiskt. Men nu ska jag och Martina gå och lägga oss, som sagt knappt någon sömn inatt. Pusspusspusspuss, ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Tina

Söta tjejer :). Kanske dags att använda sig av en väckarklocka???

2010-10-18 @ 08:09:05

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback