I fake a smile so he won't see


en otroligt fin bild på mig och fannygos i början utav sommaren.

Idag har det varit följande: Skola, fika med bestisar, gym med Fanniii i två timmar. Hell yeah, bra dag! Nu är jag dock helt död i hela överkroppen då vi fokuserade på biceps, rygg och bröstmuskler samt kondition den här regniga eftermiddagen. Gick till tåget i regnet med luvan från min hoodie dragen över huvudet och med underbar musik i hörlurarna. Det var något visst med att gå där ensam i dugget av regn, helt slut i hela kroppen och längtan efter en lång dusch.

Imorgon börjar vi 10 och slutar en timme och en kvart efter det, en politisk debatt mellan partiernas ungdomsförbund ska bevittnas. Låter riktigt spännande, weeei. Men nu ska jag gå och lägga mig, är en död kvinna vid det här laget. Heiis!

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback