I know that you are out there

 

Nu när det börjar bli höst på riktigt så börjar man ju använda mer och mer plagg för att inte frysa arslet utav sig när man går utanför dörren. Så jag sitter och surfar runt efter snygga leggings och jag har hittat ett par stycken som ni kanske serrrr.
Förälskade mig allra mest i det första paret, jag älskar jeans och tycker att det är något utav det snyggaste man kan ha på sig men det är ju så jäkla svårt att hitta snygga modeller!

Köpte ett par från H&M förra veckan faktiskt när jag var och shoppade med Mikaela och de har blivit mina favoriter, sitter riktigt bra, är sköna som leggings och har en snygg tvättning. Woop woop.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback