Lunch och kusin 30 år


Först åkte familjen in till stan och åt lunch på mälarpaviljongen. Det var jättemysigt och jag åt gravadlax mhmmm! Sen är det så att min kusin fyller 30 år nu i veckan så då hade hans flickvän och min andra kusin fixat en överraskning för honom i Rållis. De hade ställt upp några tält och samlat en massa olika människor, både hans gamla och nya polare, lite släkt och några ifrån hans jobb osv. Som ni kanske ser på tältet var det ett helt gäng som håller på med graffiti. Ibörjan var tälten helt vita med det tog inte lång tid innan hela insidan på tälten blev fyllda av olika tags. Till och med jag fick hålla i burken ett tag, kände väl att jag inte riktigt hade samma teknik som dom menmen...

Nu har jag precis ätit middag a la Ida, gravadlax (ja till middag också), keso, avokado och så aromat på det. Så sjukt gott! Jaa, nu hinner jag inte skriva mer för ska dra hem till en vän. Hejs!


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback