Alvedon hjälper mot allt

2008-07-23 @ 23:25:41

JAG HATAR GETINGAR !!!
jag hatar dom, hatar hatar hatar...
Här om dagen fick jag ju ett getingstick mellan munnen och näsan.
Det var skita jobbigt för halva facet svullnade ju upp. Men nu har det
nästan lagt sig helt. Så idag när vi var på stranden har i Simrishamn
så låg jag och solande och det var ganska mycket getingar som surrade
runt, och så kom det en jävel som sack mig mitt på magen. Jag fick 
lite panik och sprang ner och tog iskallt vatten på det. Det kom fram
en tant till mig som gav mig en alvedon och hon sa att om jag blötte
den och gnuggade den mot bättet så skulle det bli bättre. Det gjorde
ju fortfarande ont, men det hjälpte faktist :). Konstigt, undra vem som
kom på den idén, "Jaa, nu har jag det (i), om man gnuggar en alvedon
mot getingsticket så lindrar det smärtan, taha, jag är ett geni". 

KOM IHÅG, när ni ser en geting säg inte "stick"
tips från coachen


Kommentarer
Postat av: © K A T T A

Haha.

Jag har bara blivit getingstucken en gång i mitt långa liv, av en jordgeting som jag råkade få innan för tröjan.. :D

2008-08-09 @ 01:51:35
URL: http://fakkors.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback