choklad & ofräsch rumpchock

2008-05-21 @ 16:31:46
image29Axe nya reklam, med
han chokladgubben.
Den är lite läskig!
Det åker liksom förbi en bil,
som sliter av honom
armen, bara så där ^^ xD
 Men tänk om man var gjord av
choklad, vad praktiskt :)
Men det skulle nog bli lite jobbigt
om alla skulle gå och äta på en
hela tiden liksom, och sen skulle
man ju inte kunna vara ute i solen
för då skulle man smälta ! :O
Jag är nog ganska glad i allafall
att jag inte är gjord av choklad, ^^ ;)

När vi ändå pratar om choklad..
jag måste sluta äta så mycket choklad,
vill ju inte se ut så här om ett par år -->  ;)

- och jag som tycker att jag är tjock,
men jag är ju en ingeting jämfört
med henne, nej usch, stackars människa.
Tänk att det går att vara så där stor.
Och det finns folk som är
ääännnuuu större, herregud ! x)


 Det är extra fräscht att hon skyltar
hela arslet, måste jag säga! xD


puss puss, idapida päronpung


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback