Driver dom!?


Pirates of the Carribean 4: Journey to the Fountain of Youth
Det måste vara någon som driver, men samtidigt så är det nått klipp som man aldrig har sett förut i den här trailern...
Liksom trean slutade ju så konstigt, man tyckte ju att det måste komma en till film men både skådespelarna och producenterna sa att det inte skulle bli någon mer film.
För er som inte känner mig så är älskar jag Johnny Depp och alla Pirates filmerna, haha.
Men ifall det är på riktigt eller inte, kan bara framtiden utvisa... x)
Pussar E

Kommentarer
Postat av: nina

fyfaan!! seröst va glad jag blir om det kommer en fyra:D:D johnny har ju faktiskt sagt att han kan tänka säg att göra 7 filmer med pirates (: hahah gud vad jag låter som ett freak, men vänta...JAG ÄR ETT! xD haha kram pårej gumman<33

2008-08-30 @ 00:06:29
URL: http://niins.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback