En stor dag

2008-06-01 @ 20:43:27

Igår, den 31 maj, var en stor dag.
Ida Levedal Nilsson & Emilia Graff tog sitt första dopp i år, hurra hurra hurra! xD

image53
[bilden är från vårt fösta dopp förra året, men då var det i poolen, det här året var det i havet^^]


Jag började dagen med att först åka en snabbis till södertälje med familjen, jag kollade efter en bikini, men till min stora besvikelse hittade jag ingen. xD

Men efter det åkte jag hem och fixade lite matsäck, sen tog jag och Emilia mopparna ut till Getryggen
(en badstrand, jag undrar vem som kom på det namnet^^)
Det tog bara 20 min att åka dit, och det var skitamysigt. Det kändes så overkligt!! Man har inte ställt om till sommarläge än xD. Men vi badade och hade det allmänt härligt.
När klockan var cirkus fyra, åkte vi hem var-för-sig, jag fixade till mig och sen åkte jag hem till emilius och var där tills efter att solen gått ner. Några av deras grannar var där på middag, en kille som hette Emil och var fem år  var där, han var supersöt - och jag emilia fick ta fram våran barnsliga sida och vara barnvackt hela kvällen, vi hoppade studsmatta & kollade på superhjältarna bland annat ^^, skoj:).

kram kram,IDAPIDA <3

2008-06-01 @ 20:43:27

Igår, den 31 maj, var en stor dag.
Ida Levedal Nilsson & Emilia Graff tog sitt första dopp i år, hurra hurra hurra! xD

image53
[bilden är från vårt fösta dopp förra året, men då var det i poolen, det här året var det i havet^^]


Jag började dagen med att först åka en snabbis till södertälje med familjen, jag kollade efter en bikini, men till min stora besvikelse hittade jag ingen. xD

Men efter det åkte jag hem och fixade lite matsäck, sen tog jag och Emilia mopparna ut till Getryggen
(en badstrand, jag undrar vem som kom på det namnet^^)
Det tog bara 20 min att åka dit, och det var skitamysigt. Det kändes så overkligt!! Man har inte ställt om till sommarläge än xD. Men vi badade och hade det allmänt härligt.
När klockan var cirkus fyra, åkte vi hem var-för-sig, jag fixade till mig och sen åkte jag hem till emilius och var där tills efter att solen gått ner. Några av deras grannar var där på middag, en kille som hette Emil och var fem år  var där, han var supersöt - och jag emilia fick ta fram våran barnsliga sida och vara barnvackt hela kvällen, vi hoppade studsmatta & kollade på superhjältarna bland annat ^^, skoj:).

kram kram,IDAPIDA <3


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback