En vanlig lördag

Jag har inte kunnat logga in på blogg.se på hela morgonen/dagen! Det har varit värsta irrirerande eftersom jag ville skriva lite grejjor... Suck.
I alla fall, igår kväll gick jag hem till Sara vid åtta för att kolla på film. Jag tog med mig min käraste vän datan så att vi kunde ta lite ego bilder. Dock så blev det typ två seriösa och femtioelva flumbilder x)
Vi såg en film som heter "Den första kärleken" som handlade om en 15-årig pojke som drogs in i en värld av sprit, tobak och kvinnor. Det var iaf vad det stod på baksidan av dvd:n. Den utspelade sig nån gång på 50-talet, och det var inte så väldans mycket sprit, tobak och kvinnor om jag säger så. Det stod också på baksidan att den hade vågade sex-scener och att den franska (det var en fransk film) cencuren gick i taket. Jo tjena säger jag bara. HAHA.
Det var iaf en mysig kväll tillsammans med bästaste Sara Larsson! Många pussar och kramar till dig.

Ikväll ska jag och Sara in till NRJ, vi ska träffa några pojks där inne och kanske Ida och Emma med sina STS kompisar som jag ju sa igår. Men det beror på om vi hittar varandra! ;O

Nu ska jag snart in till stan med mamma och Mona för att gå på en outlet som bara är här idag. Egentligen har jag inte tid, men jag hoppas att man kan fynda något. Ska försöka komma hem till fem så att Sara och jag hinner träffas innan, annars så blir jag sur på mamma...

Men nu ska jag gå och sminka mig, hare gött alla söta! Pussar E

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback