I <3 music

2008-07-15 @ 20:32:24
Jag sitter här och lyssnar på Garth Brooks låt "More than a memory", den är så otroligt bra! Jag har inga fler låtar från honom men jag tror nästa att jag måste ladda ner några till min kära iPod.
En annan låt som är bra är Jennifer Hudsons "All dressed up in love "som är soundtrack till "Sex and the City the Movie". Jennifer har en så otroligt stark röst så det finns inte, när hon tar till de höga tonerna går det rysningar av välbehag längs ryggraden!
Jag såg filmen "Dreamgirls" förra våren med några tjejer från klassen och min föredetta bästa vän. Och när Jennifer Hudson sjunger låten "And I am telling you" så började jag gråta så mycket att mascaran bara rann, samma sak hände med min föredetta bästa vän. Och nu ett år efter att jag såg filmen och har lyssnat jätte mycket på den låten börjar fortfarande tårarna rinna ner för mina kinder. Den är så oroligt sorglig...



Pussar, E

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback