kärlek vs hat

2008-06-01 @ 19:32:29

dagens hat går till:

1. Psykfall
- läste i tidningen idag om några föräldrar som hade styckat alla sina tre barn!! Två av dom hade dött men den yngsta som var sex mån överlevde. Det är ju helt sjukt hur kan man bara göra något sånt! Hoppas att dom får livstids fängelse, minst! Om man gör något sånt är man ju inte frisk någonstans...

2. Symaskiner
- jag skulle sy färdigt min klänning idag, men precis innan jag skulle gå, skulle jag sy fast den andra volangen och då cp:ade sig hela maskinen så nu måste jag sprätta typ 100 m, suck !

3. Dyra saker som inte är bra
- igår kollade jag på en klänning på MQ som var jättefin och som jag ville ha, men sen ser jag att dragkedjan är helt paj. Så då fick jag åka iväg igen till skärholmen idag och då fanns det en kvar i min storlek , men då hade en knapp losna.

dagens kärlek går till:

1. SOOOOLEN
- solen är underbar, man blir så mycket gladare när solen lyser, sommaren är äntligen här :D

2. Pappa
- han skjutsade mig fram & tillbaka till skärholmen så att jag kunde köpa klänningen som jag måste ha imorgon på showen. :)

3. Mamma
- som lagar knappen på min klänning ! ;)

4. Jordgubbar
- det blev frukost ute på framsidan idag, yougort med gubbar. MMmmm :P

5. Glassen
- när det är sommar får man faktist äta hur mycket glass man vill, mums. Idag åt jag någon jättegod som mamma hade köpt som hette trädgårdsbär! xD

(jag avslutade med dom bra sakerna så att ni går här ifrån glada ^^)

image55

So long, IDA :D <3

Kommentarer
Postat av: C h r i s t i n e -

Sugen på att tävla och vinna ett fint armband ?

Gå då in på min blogg och läs tävlings reglerna.

2008-08-09 @ 01:07:01
URL: http://christiinek.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback