Nu börjar allvaret

gokväll folket, idag var det första dagen i skolan då. Det var ganska chill,
vi började 10.15 och slutade typ en havtimme senare. Vi fick lite papper
och sa hej typ. Efter det så väntade jag, emilia, amanda & alicia på att
sara, johanna & emma också skulle sluta. Och sen åkte vi allesammans
till benne och åt vikingpizza. Sen skjutsade jag emma ner till verkstan för
hon skulle hämta sin moppe, som hon fick lämna in igår eftersom den
bara dog helt plötsligt. Sen åkte vi typ runt hela vårsta/kassmyra/solbo/
storvreten/tumba. Men emmas moppe strulade typ hela dan, vi åkte fram
och tillbaka från verkstan, vi var där fyra gånger på samma dag.

Alla fick sina skåp idag förutom vi typ för att roger skulle fixa nått med dom, så vi skulle få dom imorgon istället, hoppas hoppas hoppas att jag får överskåp, jag bara måste få det ! Har man underskåp så m åste man ju böja sig hela tiden, och har man klänning och klackskor är det vi värsta jobbigt xD nejmen det borde ju dom kortaste få, och jag är faktist inte sååå kort, jag vet inte hur lång jag är nu, i mitt pass står det 164 men jag måste ha växt lite sen dess iallfall det var ju förra vintern.

Själva lektionerna kommer inte dra igång förens på måndag, så resten av veckan ska vi ha nått som dom kallade "broängjakten" där man ska vara två nior, två åttor, två sjuor och en sexa och typ lära känna varandra bättre ;)

Vi kommer få våra datorer nästa onsdag, alltså en vecka och en dag ;). Det ska bli så otroligt skönt, sånn frihet xD Ångrar verkligen inte att jag går i musik och media klass :)



hejsvejs ida :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt med en lugn start.

2008-08-19 @ 19:40:05
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: emelie

kul dag (:

2008-08-19 @ 19:44:49
URL: http://ewelie.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag hejar på uppeskåp åt dig!;) haha

2008-08-19 @ 21:13:28

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback