Okej, jag har tråkigt...

2008-07-14 @ 21:46:02
Jag döööööööör av utråkighet (om man kan säga så?)!
No people är hemma! Amanda är på sitt fucking land, Ida är uppe hos sina farföräldrar, Alicia på nån jävla "turnering"  eller vad det nu är, med tennisen, Emma på Gothia, Johanna är i Skara och snart på Öland(tror jag att det var?), Nina är nån annanstans och Patricia är på landet har jag för mig...
Suck...

Nån som vill hitta på nått?

Ett plus är väl att solen ÄNTLIGEN har hittat fram till det här kalla landet Sverige! Vi har inte haft råd att åka nånstans i år eftersom vi har köpt båt, moppe till mig och så...
Men nästa sommar har jag övertalat mina föräldrar till att få åka själv och båtluffa med några vänner i svenska skärgården. Det kostade runt 500-lappen för ett kort som gäller alla färjorna i stockholms skärgård i 5 dagar, och det var ju inte så farligt. Men sen så kom jag på att man ska ha 3 mål mat om dagen i 5 dagar också. Och som den jag är behöver jag nog lite godis och  fika varje dag så att inte blodsockret sjunker och så att humöret är på topp! Det är inte kul att vara i närheten av mig när mitt blodsocker är lågt, det kan jag tala om för er.. x)

Jag saknar er mina kära vänner, kom hem!

Jag saknar denna hära människan! <3   Jag saknar domma hära människorna! <3   Jag saknar denna hära människan! <3

men jag ska väl bege mig till tv:n nu ;D
Ha det bäst, pussar E


Kommentarer
Postat av: Jossan

jag har också rätt tråkigt, så jag bestämmer mig för att sova. godnatt! :)

2008-08-09 @ 01:31:20
URL: http://monamourr.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback