Skumpandes i en husbil

2008-07-15 @ 22:54:36

Nejmen Godagens :)
Just nu sitter jag på motorvägen någonstans mellan härnösand och stockholm.
Ser bara skog, skog och åter skog. Farmor och farfar har precis köpt en husbil,
så jag sitter i den just nu, det "skumpar" lite måste jag säga, det är första gången
jag åker husbil faktist. Vi ska åka hem nu i några dar och sen ska vi åka neråt längst
med kusten. Det ska bli kul och så, men jag har inte vart hemma på typ en månad så
jag vill igentligen bara vara hemma och träffa alla. Men får intensivumgås nu några dagar
och sen syns vi om en-två veckor igen (beror på vädret). För er som inte vet så har jag vart
på språkresa på isle of wight med Emma i tre veckor. Det var helt sjukt underbart, allt vart så
mycket bättre än jag någonsin kunnan tänka mig. Vi bodde hos en familj i ett litet radhus. Det var
mamma Claire som jobbade som fängelsevakt, sonen George, sju år, som var jättegullig, och väldigt
femenin. Han pussade oss alltid innan han gick och la sig, sprang runt i Claires klackskor, dansade framför
tv:n osv. Urgullig liten pojke xD. Men sen bodde det en student där också som hette Georgina, vi kallade
henne George, hon var 19 år och från Australien, hon var ett stort Grey´s anatomy fan och hade skönig
humor, taha. Japps, det var allt om familjen eller juste hon hade en dotter också som inte
bodde hemma längre men var där lite då och då iallafall, hon var en utav dom mest
osociala människor jag träffat så henne behöver vi inte nämna vid namn xD
 Jahapp, vad ska jag skriva mer, det är ju så svårt, jag var ju liksom borta
i tre veckor och gjorde saker hela tiden och det hände konstiga saker också
med jämna mellanrum, så det är ju så svårt när någon frågar tex. "vad gjorde
du i England då?", jag ba: ehmm, massor med saker xD. Men nu vet ni om min
familj iallafall det är ju en bit påväg, jag kommer säkert skrivaflera saker senare
när jag fått in alla bilder och så. Men jag måste bara nämna en sak så här på slutet
innan jag sätter sista pungten. Jag träffade ju massor med härliga människor där också,
såklart, men det var fyra personer som var något litet extra, Siri, Klara, Jenny och Mikaela.
Jag är så glad att jag träffade er, hade så kul med er, mångamånga skratt x). Det känns som
att jag kännt er hela livet eller nått. Men som tur är så kommer vi fortsätta att träffas eftersom vi
alla bor i närheten av stockholm. :)


från vänster: emma, niklas, mikaela, jenny, emma, erik, jag ( kväll på stranden )
hmm, jag ser ju glad ut iallafall...xD


mikaela, emma, siri, jag, jenny (disco, tema: black and wight)

Kärlek till folket, ida! :) <3

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback