rolig historia, och dagen

INLÄGG FRÅN IGÅR, BLEV ALDRIG PUBLICERAT ! :)


hejsansvejsan,
nu tycker jag att vi börjar med några roliga historior för att lätt upp stämningen lite faktist,

- Kan jag få en kaffe utan mjölk?
- Vi har tyvärr ingen mjölk. Går det lika bra med en kaffe utan grädde?

- Folk skämtar om min vikt.
- Äsch, bry dig inte om det, upp med hakorna!

- Mamma finns det kannibaler i jämtland?
- Nej, varför undrar du det?
- Pappa sa att de levde på turister där.

Så visst blev allt mycket bättre nu, joo helt klart :)
En snabb genomgång av dagen,
idag hade vi ingen spanska, fysik eller bild så det blev en ganska tidig dag idag,
pågrund av att vi inte har någon rektor just nu så allt är som det är xD
Efter lunch dåra, åkte jag, emilia, alicia & amanda in till stan för att alicia skulle köpa skinnjacka & väska. Det blev inget av det, men det orkar jag inte ta upp xD. Amanda och alicia åkte hem tidigt medans jag och emilia var kvar ett tag, vi kollade lite mera och sen var vi vrålhungriga så vi delade på en kebabpizza på pizzahut. Men nu hinner jag inte skriva mer för jag måste gå, ska dra på yoga nere på gymmet med emilia & amanda,
C YÁ, ida :)

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback