Slappardag

Idag bidde det slappardag med bästaste vän Ida, sånt är vi bra på x)
Vi fixade lite grönsaksstavar och dip, och sedan var saken biff! Först var i bara inne på datan men sen satte vi på en film som hette The Bucket List med Morgan Freeman (min absoluta favoritfarbror, älskar honom!) och Jack Nicholson. Det var en väldigt bra film, och några tårar rann nerför kinderna där i slutet.
Tack för en mysig dag, gumman!

Haha jag sitter och kollar på En Prinsessas Dagbok 2. Haha, vad jag garvade åt den här repliken.
Hovfröken: "Birgitte jag har hittat henne!"
Mia: "Birgitta, jag är inte här."
Hovfröken: (viskandes) "Jaha."
Hovfröken till den andra hovfröknen: Det var inte hon, det var ett spöke! Wooooooo."

Det var "asnajjs", som Ida skulle ha utryckt det, igår på NRJ. Kul att träffa folket som Ida och Emma träffade på Isle of White, även fast vi inte snackade så mycket precis. Lite för hög musik för det ;)
Jag hade som sagt klackskor på mig, och idag är mina fötter helt döda! jag kan knappt gå x)
Det hände en obehaglig grej igår, några killar började slå ner en kille precis bredvid oss! Vi försökte ta oss därifrån men blev tryckta längre och längre fram emot dem, det var jätte obehagligt och jag hade hjärtklappning i nästan 10 minuter efter det.
När vi stod på perrongen hem (vi missade tåget precis för att busskorts skiten inte ville funka!) så kom det fram några killar och sa typ: "Rikemansbarn, har ni cigg eller" , sen så kom dom fram igen och frågade vart vi "rikemansbarn" bodde. När en kille som heter Simon som hade vart med på IOW med Ida och Emma sa att han kom från Södertälje så blev dom värsta överaskade x)
Haha, dom stod typ och snackade med oss i 10-20 min (höll inte reda på tiden så mycket x) ) det var så skojj HAHA.
När vi kom till Tumba så hämtade Emmas föräldrar henne och jag, Ida och Sara tog 715 till Solbo för att sen gå till Statoil för att köpa korv (börjar bli en vana nu, haha).
När vi gick där på vägen så tutar det plötsligt en bil på oss, gosh vad rädda vi blev! Killen som körde bilen skrämde livet ur oss, han åkte in till Statoil och när vi gick förbi bilen så satt han bara och garvade!
Aja, jag kom hem vid halv ett och var väl iordning gjord för sängen vid ett. Somnade väl runt halv två-två.

Men nu ska jag gå tillbaka till min film, har typ missat halva x)

Puss och Kram SKUMBANAN Emilia

Kommentarer
Postat av: patricia

jag stod också brevid när dom slogs. ena slog mig i ryggen och bakhuvudet bara för en kille puttade in mig för att försvara sig typ :O gjorde egentligen inte speciellt ont men jag jag blev också skit rädd ;(

2008-09-01 @ 21:00:42
URL: http://berglind.webblogg.se/
Postat av: BålstaJenny

NRJ var bäst sötisar! <3

2008-09-01 @ 21:59:57

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback