panik, konstigt språk & musik

träningen idag var ganska kul faktist:
jag och emilia vann tävlingen över alla
killar, wilhelm vände mig upp och ner
så jag fick panik och skrek, och det har
börjat en ny kille i våran grupp också,
han är blond, lång, har smilgropar och
ser ut att vara typ 91:a -  han var skitsöt ;).

Just nu så sitter jag i tv-rummet och
har precis ätit upp min macka och kollar
på nån film på nått konstigt språk, har
ingen aning om vad det är för nått, men
den är lite kul xD.

Dagens mest pressade låt;
Crossfire ft. Al Azif - lady
Den är bara för bäst, jag har haft den på
hjärnan ända sen vi var på the voice. ;) 

Den här första är den bästa versionen,
men den andra är typ remixen.

den första och bästa

den andra och nästbäst

Pusskram och snart godnatt, ida ! :)


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback