A Pair of Shoes


en bättre bild på hur skorna ser ut.

Emma sov som sagt över hos mig inatt, vi somnade väl runt tre tror jag. Vi kollade på film, var inne på datorn, pratade och spelade tv-spel. Mysmys. När jag tänker efter så var det länge sen vi hittade på något såhär. Humm, måste hända oftare!
Ikväll ska jag kanske vara med Mandie, beror på eftersom vi fick oväntade gäster från Skåne precis. Får se vad vi två hittar på. Jag är otroligt sugen på att se Sweeney Todd, haha. Jag har fått en ännu värre Johnny Depp kick eller hur jag ska säga, har sett flera filmer med honom de senaste dagarna och man påminns bara om hur snygg han är och vilken fantastisk skådespelare han är! Haha, jobbigt jobbigt. Såg t.ex. Finding Neverland, hur bra film som helst. Rekomenderar den starkt.
Nu ska jag sätta mig och läsa Bläckdöd, ha en trevlig fortsatt söndag.
PUSS PÅ ER, EMILIA.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fiina !

2008-12-28 @ 19:01:45
Postat av: rosanna

fiina !

2008-12-28 @ 19:02:18
URL: http://toffsfjant.blogg.se/
Postat av: emilia

snygga :D

2009-01-14 @ 18:55:40
URL: http://fjortisfuck.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback