överaskar er med en liten överaskning

I form av ett gästinlägg!
Och vet ni vad? Jag är en väldigt rolig tjej just nu och gör ett gäst-inlägg här i den tråkiga väntan på tolvslaget. Hoppas att Ida och emilia inte misstycker? ;) Med tanke på att deras uppdatering varit en smula seg, men att blogga ska ju som sagt inte vara någon press, men eftersom jag automatiskt går in på deras blogg så fort jag sätter igång datorn blir man liiite irriterad.

Klockan är 23.17 och snart så är år 2008 över, och vi får göra oss redo för 2009. Det känns helt skruvat, vi börjar med det största problemet i mitt fall: Datera alla bilder som ska ut i bloggen med -09. Det känns jättekonstigt, 2009 liksom.. tvåtusennio.. dos mil nueve (här syns mitt mvg i spanska! xD). Men vi får hoppas att året blir mycket bättre än nollåtta, jag tror att om vi försöker blir det nog så. Dock väldigt mycket förändringar för folket i Ida och Emilias åldrar: Gymnasiet. Jag längtar till gymnasiet, jättemycket! Ser inte något negativt alls med det. Kanske kommer jag sakna skolan mycket, och alla kompisar. Men det finns tid för vänner också. Nu ska jag inte snacka så mycket om det för jag börjar inte gymnasiet än. Jag är trots allt ett år yngre.

Nu ska jag avsluta inlägget med reklam, läs gärna min egen årsresumé som jag skrivit i min blogg här. Annars så får man önska er ett gott nytt 2009! Och tack Emilia och Ida för att jag fick låna er blogg, hoppas att ni har det jättetrevligt just nu.. med vad ni än gör. Hoppas för er egen skull att ni är ute och skriker vid tolvslaget, för jag kommer skrika så det blir jordbävning med en sjua på ritcherskalan!

/Rosanna

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback