sov lite och så, *pooof* är huvudvärken borta

När jag kom hem från skolan idag var jag jättetrött och hade ont i huvudet. Jag tittade lite på that 70´s show och sen sov jag fram till middagen. Det var verkligen hur sjönt som helst och nu är huvudvärken som bortblåst ;). Mamma ska aldeles strax komma och förhöra mig på matten lite, för vi har nämligen vg/mvg provet imorgon. Jag har alltid haft lätt för matte och tyckt att det är ganska roligt och har aldrig pluggat inför ett matteprov. Men på förra vg/mvg delen kuggade jag totalt, 7 av 20. Så på det här provet har anna (mattelärare) sagt till mig att jag måste göra ett bra resultat. Så nu ska jag fan heller misslyckas på det här provet också, jag tänker absolut inte sänka mig till g i matte ;). Aja, hejdå sötnosar och hej matteboken....

PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback