You should not say so

Jag är trött. Trött på allt. Vill ha lov. Tur att det är det om tre dagar. Skita i allt. Bara ta det lugnt. Vara med kompisar. Träffa kärleken. Jag vill shoppa, ha pengar. Gå på bio. Bara ha kul. Jag orkar inte skriva om dagen. Sammanfattar den med: biljettförsäljning, god julmat till lunch, show, Robin och Jocke väntade med mig utanför jobbet och nu hemma och väntar på mat.
Börjar tio imorgon. Så jävla skönt. Slutar tolv igen. Åker in till stan för att köpa Emmas present. Och sen börjar vi vid fyra-fem igen. Och slutar vid elva. Sen är vi lediga på onsdag. Funderar på om jag ska dra med mig Ida och Mandie på julmarknad i stan. Skulle vara supermysigt. Orkar inte skriva långa meningar som ni kanske märker. Så godnatt höll jag nästan på att säga, men jaja vi hörs kanske senare.
PUSS PÅ ER, EMILIA.

Kommentarer
Postat av: Mandie

Jaså, jaha, julmarknad. Där ser man. Kul att jag får va med o bestämma i mitt liv. xP<3

2008-12-15 @ 22:26:23

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback