The Games That Play Us

Just nu har jag ingen ork till bloggande. Känns bara som om jag vill lägga mig i sängen med täcket över huvudet och aldrig vakna igen.. Jag hatar hatar livet, men älskar att leva eller vad är det RMK säger..? I alla fall så känns det just nu, men jag har min underbara bästa vän som stöttar mig.
Vi var som sagt i SKHLM idag och köpte julklappar. Jag köpte till lillebror, mamma, pappa och Mandie.
Nu är det bara Ida och Emma kvar, men imorgon ska jag och Ida in till stan för att köpa julklapp till Emma från mig och julklappar till hennes mamma och pappa.
Sen tror jag att mamma och jag ska till SKHLM på onsdag, så då ska jag hitta den perfekta julklappen till Ida. Och fuck vad svårt det är!
Men är i alla fall jätte nöjd med julklapparna jag köpte idag, kan ju tyvärr inte skriva vad jag köpt eftersom alla i min familj och Amanda läser bloggen. Men visar kanske efter julafton.. Eller nej orka det ;)
Nu ska jag gå och duscha, göra iordning mig och efter det fixa fram lite chips och julmust och kolla på en mysig film. Mycket o c h i den där meningen, men aja..
Hoppas ni haft en underbar helg, det har jag haft. En liten snabbgenomgång: I fredags var det luciatåg, storhandlande på ICA Maxi, IDOL tittande och telefonpratande. I lördags var jag uppe vid 9.00 för att fixa allt innan flickorna kom. Sen hade jag superkul med Jasmin, Fanny, Ida, Amanda och Emma fram till 17.00 tiden. Emma och Ida stannade här och vi åt middag vid 19.30. Sen så kom Robin och Jocke och vi hade roligt som vanligt. De åkte hem vid 00.00. Och idag väckte Ida mig efter 10 och tvingade upp mig för att åka till SKHLM, hade gärna legat kvar till långt på eftermiddagen. Men en mysig shoppingdag har det varit med bästa vän.
Bilder från bakdagen kommer snart..
PUSS PÅ ER, EMILIA.


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback