även fast man inte förväntar sig något, kan man bli besviken..

Johan åkte ju självklart inte ut, utan det var ju braiga robin e iställer, suck.
Men jag såg precis vilka som blev nominerade till literatur-priset till brobel.
Jag blev inte nominerad, jag hade väl inte förväntat mig det men ändå så blev jag lite besviken för man hoppades ju alltid.. Men både Amanda och Emma kom med så stort grattis till dom! Hoppas någon av er vinner stumpor, because you are worth it! ;) Nu ska jag snart gå och lägga mig för jag ska upp tidigt imorgon för att åka på gymnasie-mässan igen med mamma, sov så gott.
PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: rosanna

Fan vad synd... Din var ju bra ;)

2008-11-15 @ 10:30:45

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback