"Bakis" lördag

God morgon höll jag nästan på att säga.. Usch då, men haha det känns nästan som om jag är nyvaken.
Vi kom väl hem nånstans där efter ett, när vi gick armkrok nere i Vårsta så kände jag för att ta bussen någonstans men det var inget som Ida var så hemskt sugen på, och sen så hade vi inga busskort så det hade inte gått så bra xd
Direkt när vi kom innanför dörren så blev jag hungrig så kastade mig till kylen efter att jag tagit ur linserna och så och fixade rostade mackor och juice.
Det var väldans gott.
För att vi inte skulle sova för länge så satte vi larm på 10, det gick bra till en början vi började prata och sa att vi skulle resa på oss.. Och sen så slocknade vi, haha.
Mamma väckte oss vid halv tolv och då hade både jag och Ida haft värsta konstiga drömmarna.
Ida snackade om att alla killar ville döda oss och jag orkar verkligen inte gå in på min dröm. Den var helt sjuk! Haha.
Imorse var det ännu en såndär morgon när jag kände mig bakfull, alltså så som jag tror att det känns iaf, för andra helgen i rad. Det är sjukt, det bara snurrar, allt som låter låter väldigt högt och jag vill bara ligga i sängen med neddragna gardiner.
Jag fattar inte hur det kan bli så? Haha, det är också sjukt..

Vi har satt fast alla tidningar på hönsnätet nu, som ju ska bli kjolen till våran klänning vi gör till Brobel, men vi måste ragga upp en skyltdocka som vi kan bygga upp klänningen på.
Det kommer nog bli bra. Och vet ni? Jag har inte gjort något på min novell, jag får panik!
Jag har ingen som helt aning om hur jag ska fortsätta och skiten ska vara inlämnad på måndag.. Suck.


Nu tjatar mamma om att jag ska gå ut med Irma så måste väl göra det, även fast jag känner mig som en zombie.
Ninne har gett mamma ett halvstryp till Irma som vi ska testa eftersom Irma får raseriutbrott när man går förbi andra hundar. Stackars min skrutti.. Jag kommer inte våga "strypa" henne, det känns som djurplågeri, även fast jag vet att det är för hennes eget bästa så att hon kan börja vara med andra hundar igen.
Och det är första dagen Irma har halsbandet och jag är den första som ska testa det. Usch säger jag bara.
PUSSAR EMILIA

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-11-01 @ 16:12:12

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback