besök hos lilla morgan

Godmorgon!
Igår efter skolan så skulle jag och mamma åka till sjukhuset och träffa Frida, Jonny och lilla Morgan. Jag åkte till mammas jobb på lilla essingen först. Varför är det så att när man kommer till sina föräldrars jobb så granska dom än och sen säga hur otroligt lika man är sina föräldrar, det vill man ju inte höra xD. Men tjejen som sitter brevid mamma är på semester så jag satte mig vid hennes skrivbord och tog upp min mac och skrev färdigt slutsatsen till mitt miljöspris. Vid fyra åkte vi där ifrån mot sjukhuset men vi stannade vi hammarby-shoppen först och köpte en hammarby-napp. När vi väl kom fram till sjukhuset gick vi vilse först men sen kom Jonny ner och mötte oss. Dom hade ett jättemysigt familjerum, det var tända ljus, en jättestor säng och sen hade dom fått en sterio med mysmusik också. Lilla Morgan var ju såklart världens gulligaste och jag satt och pillade på hans små gulliga fingrar ;). Nejmen nu är klockan jättemycket, måste upp och borsta tänderna.
PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: emma

stackars barn säger jag ! Tvingas ha hammarby napp!

2008-11-13 @ 17:17:56

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback