Blickar ut genom fönstret..

Vi har precis haft spanska och nu ska vi ha engelska med Madeleine.
Idag har det inte hänt så jätte mycket. Eller jag har tappat bort mina nycklar, vet inte om det är någon som har tagit dem eller om jag bara har varit klantig.
På lunchen så fixade jag besökskort till Chrippa som ska komma imorgon till skolan. Ska bli skojj!
Det är som sagt företagsdag imorgon och vi ska vara där till 8.00 medans alla andra får sovmorgon till 9.30. Rätt så surt, men vi kommer änåd ha roligare än de andra så pilutta dom. Hihi.

När jag kollar ut genom fönstret så är det enda jag tänker på att jag vill att jag ska se vita flingor sakta falla ner från himmelen. Det skulle vara rätt så underbart, inte sant?
Nu ska jag vara lite social på msn tills lektionen börjar, haha.
PUSS PÅ ER, EMILIA.


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback