Bridge Over Troubled Water

Usch, just nu mår jag verkligen inte bra.
Irma mår jätte dåligt nu, och det tär verkligen på hela familjen.
Samtidigt har vi spanska prov på onsdag (som jag inte kan något på) och två inlämningar som är stora som fan tills på tisdag som jag knappt gjort något på.
Och sen så ska man ju fortfarande kämpa med allt annat i skolan. Vi måste göra en SO film mot de högre målen och sen så är det omprov i matten som jag inte fattar ett skit i. På det ska man också vara lycklig och glad hela tiden.
Det är nu som man verkligen vill ha en pojkvän som man bara kan lägga sig i hans famn och bara vara. Veta att han finns där. Stötta en och säga att allt kommer ordna sig.

Nu ska jag fortsätta städa och snart ska vi ta ner julpyntet från vinden.
Mamma står och lagar mat, så snart är det väl lunch också.
PUSS PÅ ER, EMILIA.


Kommentarer
Postat av: Maddäh

Snygg header, bilden var jättefin:)

2008-11-29 @ 18:07:08
URL: http://madeleinenh.blogg.se/
Postat av: FEBB

Tack emilia!

2008-11-29 @ 18:13:50
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback